|
イナガキ ツトム
Tsutomu INAGAKI
稲垣 勉 所属 京都外国語大学 共通教育機構 職種 准教授 |
|
| 言語種別 | 英語 |
| 発行・発表の年月 | 2022/08 |
| 形態種別 | 論文 |
| 査読 | 査読あり |
| 標題 | A Longitudinal Study of the Relationship Between Contextual Motivation and Situational Motivation in a School Learning Setting: Assessing Motivation Level and Instability |
| 執筆形態 | 共著 |
| 掲載誌名 | Annual Report of Center for Research on Educational Testing |
| 掲載区分 | 国内 |
| 出版社・発行元 | 教育テスト研究センター |
| 巻・号・頁 | (7),pp.11-22 |
| 担当区分 | 最終著者 |
| 著者・共著者 | Takatoyo Umemoto & Tsutomu Inagaki |