ウメモト タカトヨ
Takatoyo UMEMOTO
梅本 貴豊 所属 京都外国語大学 共通教育機構 職種 准教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2017/09 |
形態種別 | 論文 |
標題 | Exploring socially shared regulation of learning during creative problem-solving |
執筆形態 | 共著 |
掲載誌名 | Bulletin of Kyoto University of Education |
掲載区分 | 国内 |
出版社・発行元 | Kyoto University of Education |
巻・号・頁 | 131,pp.61-68 |
担当範囲 | 共同研究につき本人担当部分抽出不可能 |
著者・共著者 | ◎Ito, T., & Umemoto, T. |
概要 | The purpose of this study was to clarify how the extent to which each person in the dyad evaluated themselves as a learner using socially shared regulation strategies was related to the creative problem-solving situation |