|
イシカワ ヤスシゲ
Yasushige ISHIKAWA
石川 保茂 所属 京都外国語大学 外国語学部 英米語学科 職種 教授 |
|
| 言語種別 | 英語 |
| 発行・発表の年月 | 2014/03 |
| 形態種別 | 論文 |
| 査読 | 査読あり |
| 標題 | FLIPPED LEARNING IN A UNIVERSITY EFL COURSE: HELPING STUDENTS IMPROVE THEIR TOEIC SCORES |
| 執筆形態 | 共著 |
| 掲載誌名 | Proceedings of INTED 2014 Conference |
| 掲載区分 | 国外 |
| 巻・号・頁 | pp.5860-5867 |
| 総ページ数 | 8 |
| 担当範囲 | 共同執筆につき本人の担当部分抽出不可能 |
| 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 |
| 著者・共著者 | ◎Yasushige Ishikawa, Reiko Akahane-Yamada, Craig Smith, Yasushi Tsubota, Masatake Dantsuji |
| 概要 | This paper reports on a project in which researchers in Japan explored new ways to design, implement and sustain learning tasks intended to improve university students’ scores on TOEIC Listening and Reading Tests for non-native speakers of English which measure English language communication skills for international business purposes. |