|
ラシェル メイヤー
Rachelle MEILLEUR
ラシェル・メイヤー 所属 京都外国語大学 外国語学部 英米語学科 職種 准教授 |
|
| 言語種別 | 英語 |
| 発行・発表の年月 | 2017/05 |
| 形態種別 | 論文 |
| 標題 | Practice of English Learners’ Learning Reflection |
| 執筆形態 | 共著 |
| 掲載誌名 | Japan Journal of Educational Technology |
| 掲載区分 | 国内 |
| 巻・号・頁 | 17(2),pp.129-136 |
| 総ページ数 | 7 |
| 担当範囲 | Although I did not write any of the Japanese article, I was one of the originators of this project and the tracking project, along with the original interviews. I was consulted about all aspects of the article to ensure it properly reflected what we did at the time. |
| 著者・共著者 | Midori Tanimura*, Hiromi Kono, Rachelle Meilleur, Agnes Patko |