|
ラシェル メイヤー
Rachelle MEILLEUR
ラシェル・メイヤー 所属 京都外国語大学 外国語学部 英米語学科 職種 准教授 |
|
| 言語種別 | 英語 |
| 発行・発表の年月 | 2019/03 |
| 形態種別 | 論文 |
| 標題 | Fostering Autonomy: Incorporating Self-Regulated Learning Activities into Regular EFL Classes |
| 執筆形態 | 共著 |
| 掲載誌名 | SELL 35 |
| 掲載区分 | 国内 |
| 出版社・発行元 | Kyoto University of Foreign Studies |
| 巻・号・頁 | (35),pp.127-135 |
| 総ページ数 | 9 |
| 担当範囲 | I was responsible for most of the text while my co-authors provided some input on the procedures and conclusion, as well as other edits. |
| 著者・共著者 | Rachelle Meilleur*, Agnes Patko, Midori Tanimura, Hiromi Kono |