リンジー モリ
Lynsey Helen Mori
リンジー・モリ 所属 京都外国語大学 外国語学部 英米語学科 職種 講師 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2022/11 |
形態種別 | 論文 |
査読 | 査読あり |
標題 | How Social-Emotional learning improves the Japanese English education system. |
執筆形態 | 単著 |
掲載誌名 | Global Journal of Foreign Language Teaching |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | Global Journal of Foreign Language Teaching |
巻・号・頁 | 12(4),pp.267--276 |
総ページ数 | 9 |
担当区分 | 筆頭著者 |
国際共著 | 国際共著 |
著者・共著者 | Mori, L. |
原著者 | Mori, L. |
概要 | The pedagogical concept of social-emotional learning has been embraced in the west but resistance in terms of the current Japanese educational system and in particular the lack of transition between K-12 and university, a difference in thinking style, identified cultural prejudice, and gender inequality are discussed in this literature review. |
DOI | https://doi.org/10.18844/gjflt.v12i4.6956 |