Takatoyo UMEMOTO
Department Kyoto University of Foreign Studies , Position Associate Professor |
|
Language | English |
Publication Date | 2021/07 |
Type | Academic Paper |
Peer Review | Peer reviewed |
Title | Achieving student engagement in learning: Utilizing a rubric-based assessment system for visualizing learners’ self-, peer, and teacher assessments |
Contribution Type | Multiple author(s) |
Journal | Learning and Collaboration Technologies: New Challenges and Learning Experiences. HCII 2021. Lecture |
Journal Type | Another Country |
Volume, Issue, Page | 12784,pp.292-300 |
Responsible for | 共同研究につき本人担当部分抽出不可能 |
Author and coauthor | ◎Ishikawa, Y, Umemoto, T, Tsubota, Y, Fujiwara, S, Suto, A, & Nishiyama, K |
Details | この研究プロジェクトは、学生の自己評価とピア評価、および教師の評価とフィードバックのためのルーブリックベースの評価システムを活用して、学生の学習への高い関与を達成することを最終目的とした。 |