リンジー モリ   Lynsey Helen Mori
  リンジー・モリ
   所属   京都外国語大学  外国語学部 英米語学科
   職種   講師
言語種別 英語
発行・発表の年月 2022/11
形態種別 論文
査読 査読あり
標題 How Social-Emotional learning improves the Japanese English education system.
執筆形態 単著
掲載誌名 Global Journal of Foreign Language Teaching
掲載区分国外
出版社・発行元 Global Journal of Foreign Language Teaching
巻・号・頁 12(4),pp.267--276
総ページ数 9
担当区分 筆頭著者
国際共著 国際共著
著者・共著者 Mori, L.
原著者 Mori, L.
概要 The pedagogical concept of social-emotional learning has been embraced in the west but resistance in terms of the current Japanese educational system and in particular the lack of transition between K-12 and university, a difference in thinking style, identified cultural prejudice, and gender inequality are discussed in this literature review.
DOI https://doi.org/10.18844/gjflt.v12i4.6956