ラシェル メイヤー
Rachelle MEILLEUR
ラシェル・メイヤー 所属 京都外国語大学 外国語学部 英米語学科 職種 准教授 |
|
発表年月日 | 2016/11/27 |
発表テーマ | From the Classroom to the SALC: Promoting Autonomy |
会議名 | JALT 2016 Conference |
主催者 | JALT |
学会区分 | 国際学会 |
発表形式 | シンポジウム・ワークショップ パネル(公募) |
単独共同区分 | 単独 |
開催地名 | Nagoya, Aichi, Japan |
発表者・共同発表者 | Rachelle Meilleur |
概要 | How can newly established Self-Access centers (SALC) with limited resources attract students to not only walk through the door, but to make regular visits? How can students, the majority of whom have never experienced such centers, make the best use of their time there? This presentation will outline how the presenter and her colleagues used push and pull activities to encourage greater and more meaningful student usage of their SALC. |