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デイビッド テイラー
David Taylor
デイビッド・テイラー 所属 京都外国語大学 国際貢献学部 グローバルスタディーズ学科 職種 教授 |
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| 発表年月日 | 2005/11/03 |
| 発表テーマ | Service Relationships and Certification: Theory and Empirical Evidence - Consumer Behavior/Services Marketing |
| 会議名 | Society for Marketing Advances Conference |
| 主催者 | Society for Marketing Advances |
| 学会区分 | 国際学会 |
| 発表形式 | 口頭(一般) |
| 単独共同区分 | 共同 |
| 国名 | アメリカ合衆国 |
| 開催地名 | San Antonio, Texas |
| 発表者・共同発表者 | *Debi Mishra, Jun Min, David Taylor |
| 概要 | The paper uses several theoretical perspectives and develops a conceptual framework regarding the role of certification signals in service relationships. This paper was recognized for 2 awards "Best Paper in the Services Marketing Track" and "Best Paper in the Consumer Behavior Track" |