|
イシカワ ヤスシゲ
Yasushige ISHIKAWA
石川 保茂 所属 京都外国語大学 外国語学部 英米語学科 職種 教授 |
|
| 発表年月日 | 2014/08/10 |
| 発表テーマ | Development and use of a learning module for fostering EFL learners’ self-regulated learning in Japan |
| 会議名 | The AILA 2014 World Congress |
| 主催者 | The International Association of Applied Linguistics |
| 学会区分 | 国際学会 |
| 発表形式 | 口頭(一般) |
| 単独共同区分 | 共同 |
| 開催地名 | Brisbane, Australia |
| 発表者・共同発表者 | Reiko Yamamoto, Ayumi Ikeda, Eiji Saito, Misato Choja, John Alan Smith, Yasushige Ishikawa |
| 概要 | This paper reports on a five-step learning module that was implemented in an English language skill-building course to help first-year junior high school students in Japan develop knowledge and attitudes for fostering self-regulated learning. |